Přemýšlíte o tom, že svůj eshop založíte nebo přesunete k Webareal? Pomůžeme vám např. s:
-
- propojení s marketingovými nástroji a kanály (Google Ads, Zbozi, Sklik, Heureka, Google Merchant (PLA), Google Analytics, Biano atd.
Jak funguje spolupráce při individuálních úpravách a nastavení eshopu a šablon na Webareal?
Jednotlivé poptávky a úkoly zadáváte přes jednoduchý projektový úkolovník Freelo. Jde o český nástroj, takže se s ním naučíte velmi rychle a snadno (viz článek na blogu Freela a jak s ním ve Webklient pracujeme). Jeho výhodou je vedle přehlednosti a snadného sledování průběhu práce zejména sledování (trackování) času. V okamžiku, kdy od vás přijde úkol (ten můžete zadat klidně i mailem), tento si převezme některý z našich kodérů, programátorů, marketérů nebo třeba copywriterů. Klikne ve Freelu na sledování času a systém tak zaznamenává každý okamžik, kdy daný kolega na úkolu pracuje. Takže pokud např. úprava sestávající se změny velikosti nadpisů trvá čtyři minuty, zaplatíte jen tento čas. Na konci měsíce od nás dostanete přesný rozpis času nad úkoly a vyúčtování. Neplatíte nesmysly jako jsou sazby za načatou hodinu nebo člověkoden, platíte jen za skutečný čas, strávený nad vaším projektem!
-
- Ceny individuálních úprav na systému Webareal: 1200,-