Webklient - tvorba www stránek Ostrava

[email protected]

Na maily odpovídáme denně

Klientský portál

Přidejte svůj dotaz/požadavek

+420 603 48 78 48

V pracovní dny od 9 do 16 h

On-line meeting

Naplánujte si ho podle sebe

Individuální úpravy Fastcentrik

Přemýšlíte o tom, že svůj eshop založíte nebo přesunete k Fastcentrik. Pomůžeme vám např. s:

  • migrací a přesunem z jiného eshopového řešení k Fastcentrik
  • založení nového eshopu
  • importy a naplnění produkty
  • úpravy grafiky a šablony – kódování
  • změna a nastavení domény na eshop u Fastcentrik, nastavení DNS záznamů atp.
  • propojení s marketingovými nástroji a kanály (Google Ads, Zbozi, Sklik, Heureka, Google Merchant (PLA), Google Analytics, Biano atd.

Personalizace designu

Nabízíme služby spojené s úpravou a vytvořením šablony nebo designu dle přání zákazníka, aby se eshop odlišoval od ostatních a lépe reprezentoval značku.

Modifikace funkcí

Na základě požadavků vytvoříme nové nebo upravíme stávající funkce eshopu, například filtrování produktů, systém pro hodnocení a recenze a další.

SEO optimalizace

Pomůžeme s optimalizací eshopu pro vyhledávače, včetně správného nastavení meta tagů, struktury, interního prolinkování a dalších aspektů, které pomáhají zlepšit SEO eshopu.

Integrace

Realizujeme integrace eshopu s externími systémy, jako jsou CRM, ERP, nebo marketingové nástroje, které zákazník potřebuje pro správu a růst svého podnikání.

Migrace dat

Pomůžeme s migrací dat ze starého eshopového řešení do Fastcentrik a naopak, včetně produktů, objednávek, zákazníků a dalších relevantních informací.

Technická podpora

Poskytujeme služby spojené s technickou podporou, údržbou a aktualizací vašeho Fastcentrik eshopu, zajišťujeme hladký chod a úpravy platformy.

Jak funguje spolupráce při individuálních úpravách a nastavení eshopu a šablon na Fastcentrik?

Jednotlivé poptávky a úkoly zadáváte přes jednoduchý projektový úkolovník Freelo. Jde o český nástroj, takže se s ním naučíte velmi rychle a snadno (viz článek na blogu Freela a jak s ním ve Webklient pracujeme). Jeho výhodou je vedle přehlednosti a snadného sledování průběhu práce zejména sledování (trackování) času. 

V okamžiku, kdy od vás přijde úkol (ten můžete zadat klidně i mailem), tento si převezme některý z našich kodérů, programátorů, marketérů nebo třeba copywriterů. Klikne ve Freelu na sledování času a systém tak zaznamenává každý okamžik, kdy daný kolega na úkolu pracuje. Takže pokud např. úprava sestávající se změny velikosti nadpisů trvá čtyři minuty, zaplatíte jen tento čas. Na konci měsíce od nás dostanete přesný rozpis času nad úkoly a vyúčtování. 

Neplatíte nesmysly jako jsou sazby za načatou hodinu nebo člověkoden, platíte jen za skutečný čas, strávený nad vaším projektem!

Pokud hledáte zkušeného partnera pro tvorbu vašich webových stránek, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme s návrhem a vytvořením eshopu na platformě Fastcentrik, který bude v rámci jeho možností plně přizpůsoben vašim potřebám a přinese vám co největší výnos a úspěch.