Webklient - tvorba www stránek Ostrava

[email protected]

Na maily odpovídáme denně

Klientský portál

Přidejte svůj dotaz/požadavek

+420 603 48 78 48

V pracovní dny od 9 do 16 h

On-line meeting

Naplánujte si ho podle sebe

Konzultace a mentoring

Čas od času potřebujeme všichni trochu poradit. Každý občas potřebuje radu na míru, třeba když spouštíte nový eshop, potřebujete vybrat to správné řešení pro vás, nejste si jisti s nabídkou služeb, zaznamenali jste náhlý propad návštěvnosti nebo vaše stránky zmizely z výsledků hledání. Využijte našich zkušeností…

Tvorba a správa eshopů

Pomůžeme vám spustit a provozovat eshop a webové stránky na následujících řešeních, se kterými máme dlouholeté a dobré zkušenosti. Proč nabízíme různá řešení a ne jen jediné? Je to jednoduché, sami jsme si prošli řadou z nich a tak z praxe víme, že každé řešení je odlišné a hodí se pro jiný typ eshopu a firmy v různých stádiích vývoje. Na základě vašich požadavků a potřeb vám zodpovědně vybereme to nejlepší řešení právě pro vás.

Výroba www stránek webových aplikací portálů firemních vizitek

Tvorba www stránek, webových aplikaci, portálů nebo klidně i firemních vizitek. Víme si rady s malým, středním i rozsáhlým projektem. Stojíme za stovkami fungujících a úspěšných webů. Naše technologie pohání například portál slovenského atletického svazu, který zejména v období velkých turnajů, mistrovství a závodů zažívá obrovských nápor, přes sofistikovaní aplikace, které každou minutou prochází desetitisíce webových stránek, blogů a magazínů a monitorují aktuální informace. Pomohli jsme na svět nepřebernému počtu klasických firemních stránek, které svým majitelům přivádějí nové a nové zákazníky. Oslovte nás a získáte tak stabilního a spolehlivého partnera pro vaše nové www stránky. 

Integrace software a propojování on-line software

Integrace a propojení  software a online aplikací může firmám přinést řadu praktických přínosů. DObře promyšlená a zvládnutá integrace může umožnit automatické sdílení informací mezi různými systémy, což vede ke zjednodušení procesů a zrychlení práci a zvýšení efektivity. Integrace umožňují lepší shromažďování a vyhodnocování dat, což může pomoci firmě lépe porozumět potřebám a preferencím svých zákazníků a také lépe reagovat na změny na trhu. 

Dalším příkladem může být integrace zákaznického či objednávkového software s účetními programy, což umožní automatické přenosy dat mezi těmito systémy a zjednoduší a zrychlí proces účetnictví a fakturace. To pomůže firmám ušetřit čas a snížit riziko chyb při zpracování údajů.

Celkově lze říci, že integrace a propojení různých software a on-line aplikací může přinést řadu výhod, jako je zlepšení efektivity, snížení chyb a zjednodušení práce. To může přispět k lepšímu fungování firmy a zvýšení její konkurenceschopnosti.