Účetní firma požadovala moderní verzi svých stránek s akcentem na přístupnost z hlediska vyhledávačů. Firma očekávala, že díky novým webovým stránkám získá nové zákazníky z vyhledávačů, PPC reklamy a dalších marketingových kanálů. Po cca roce došlo ke změně majitelů ve společnosti a přejmenování firmy, to s sebou neslo rebranding a drobné změny v designu stránek.
Dle požadavků klienta jsme realizovali změnu designu ve střízlivém černo-bílém designu, který se hodí k serióznímu podnikání účetní firmy. Připravili jsme plně responzivní verzi, která se zobrazuje správně jak ve verzi pro počítače, tak pro tablety a mobily. Vytvořili jsme současně řadu podstránek – landing pages pro různé hledané výrazy. Výsledkem bylo, že již dva měsíce po spuštění webu došlo ve firmě k nabírání nových zaměstnanců, pro uspokojení poptávek, které začali našemu chodit z nových webových stránek, a vypnutí veškeré placené reklamy formou PPC (pay per click – platba za proklik).