[email protected]

Na maily odpovídáme denně

+420 603 48 78 48

V pracovní dny od 9 do 16 h

On-line meeting

Naplánujte si ho podle sebe

Objednávka – základní informace

Sdílení pomůže ostatním

Dostáváme se do administrace vytvořené objednávky a popíšeme si jednotlivé části obrazovky.

Jako první se zobrazuje metabox se základními informacemi a adresami zákazníka.

Nejprve můžete vidět označení objednávky s jejím ID. Pod označením je informace o použité platební metodě, datum a čas vytvoření a IP zákazníka.

Tyto informace se nedají editovat, avšak v sloupci Základní informace je možné změnit datum a čas vytvoření objednávky.

Následuje stav objednávky, který se dá pomocí tohoto výběru změnit. Což je důležité v tom případě, že potřebujete upravit dokončenou objednávku.

Nejprve musíte změnit její stav a upravit položky a následně vrátit do stavu dokončeno.

Pod stavem objednávky je informace o zákazníkovi.

Ty se zobrazují jen tehdy, pokud byl zákazník registrován a přihlášen. Jinak se zobrazí pouze selekt s textem Neregistrovat se.

Zde je potřeba říci, že zákazník a uživatel nemusí být ve WooCommerce to samé.

V případě, že nakupujete bez registrace, uloží si WooCommerce informaci o zákazníkovi. Pokud se zaregistruje, vytvoří se ve WordPressu uživatel s rolí customer a tento uživatel je přiřazen jako zákazník.

V tomto selektu je také možné přiřadit již existujícího uživatele k objednávce:

Po napsání prvních tří písmen se zobrazí našeptávač, kde vyberete příslušného uživatele.

Nápověda pro Woocommerce byla převzata z webu Vladislava Musílka – https://musilda.cz/woocommerce-navod/