Webklient - tvorba www stránek Ostrava

[email protected]

Na maily odpovídáme denně

Klientský portál

Přidejte svůj dotaz/požadavek

+420 603 48 78 48

V pracovní dny od 9 do 16 h

On-line meeting

Naplánujte si ho podle sebe

Objednávka – položky

Sdílení pomůže ostatním

Každá objednávka musí mít nějaké položky, ať to již jsou produkty, doprava, nebo kupóny. V administraci objednávky jsou tyto položky zobrazeny pod metaboxem s adresami.

Popíšeme si, co prezentují a jak lze položky objednávky upravovat.

Nejprve si popíšeme, co je na obrázku:

  • Happy Ninja – jedná se o produkt v množství 1 kus
  • Česká Pošta – dopravní metoda
  • Platba na dobírku – příplate (fee)
  • Sleva – pokud je na produkty uplatnění sleva, zde se zobrazuje
  • Celková cena dopravy
  • DPH celé objednávky
  • Cena objednávky celkem

Pod položkami, úplně dole je pak informace, že tuto objednávku již nelze upravit. Nejprve ji musíme nastavit do stavu Čeká na vyřízení.

Řádek se změní na:

Nyní můžeme přidat novou položku:

Přidáme nový produkt do objednávky

a v tabulce se nám zobrazí nová položka:

Nyní klikneme na ikonku tužky:

U položky pak můžeme nastavit počet kusů, či upravit cenu. Navíc je možné k položce přidat meta.

Po uložení nezapomeňte kliknout na Přepočítat, ať se vám správně upraví součty.

Nápověda pro Woocommerce byla převzata z webu Vladislava Musílka – https://musilda.cz/woocommerce-navod/