PayU nemění stav objednávek
U jednoho z našich klientů jsme se setkali s poměrně zajímavým problémem. Doposud správně fungující oficiální plugin pro Woocommerce na zpracovávání plateb přes platební bránu PayU „zničeho nic“ přestal správě po provedené platbě nastavovat stavy objednávek.
Je možné mít ve WordPress nebo Woocommerce vícejazyčné stránky?
Ano, je možné vytvořit webové stránky v různých jazycích pomocí WordPressu. WordPress obsahuje některé nástroje, které vám umožňují přidat podporu pro více jazyků na webu a přepínat mezi nimi. Chcete-li přidat podporu pro více jazyků na webu WordPress, můžete použít plugin pro multijazyčný web, který vám umožní přidat další jazykové verze obsahu a přepínat mezi […]
Jak resetovat heslo ve WordPress?
Pokud jste zapomněli heslo ke svému účtu WordPress, můžete ho snadno resetovat pomocí následujících kroků: Upozornění: Pokud máte na webu instalovaný bezpečnostní software, což doporučujeme, pak je možné, že bude stránka požadovat bezpečné heslo. Jak takové bezpečné heslo vypadá? Existují některé zásady, které byste měli dodržovat při tvorbě bezpečného hesla, abyste ochránili své online účty […]
Poznámky objednávky + komunikace
Velmi výraznou položkou v administraci objednávky jsou takzvané poznámky objednávky, jenž se nachází v pravém sloupci, pod akcemi objednávky. Poznámky objednávky nijak nesouvisí s poznámkou zákazníka, kterou vyplňuje na pokladně obchodu. Jedná se o záznamy, které si WooCommerce ukládá k objednávce, jako je například stav skladu, změna stavu objednávky a podobně. Na konci celého sloupce, […]
Objednávka – položky
Každá objednávka musí mít nějaké položky, ať to již jsou produkty, doprava, nebo kupóny. V administraci objednávky jsou tyto položky zobrazeny pod metaboxem s adresami. Popíšeme si, co prezentují a jak lze položky objednávky upravovat. Nejprve si popíšeme, co je na obrázku: Happy Ninja – jedná se o produkt v množství 1 kus Česká Pošta […]
Objednávka – základní informace
Dostáváme se do administrace vytvořené objednávky a popíšeme si jednotlivé části obrazovky. Jako první se zobrazuje metabox se základními informacemi a adresami zákazníka. Nejprve můžete vidět označení objednávky s jejím ID. Pod označením je informace o použité platební metodě, datum a čas vytvoření a IP zákazníka. Tyto informace se nedají editovat, avšak v sloupci Základní […]
Akce objednávky
Objednávku máme již vytvořenou a nyní se podíváme, co vše můžeme v administraci upravovat. Jako první se zaměříme na takzvané akce objednávky, které najdeme na pravé straně obrazovky, při editaci objednávky. Tento dialog umožňuje vyvolat manuálně nějakou akci, která se jinak provádí automaticky, při změně stavu, nebo vytvoření objednávky. Stačí vybrat konkrétní akci a kliknout […]
Stavy objednávek
Po vytvoření objednávky ve WooCommerce, je tato uvedena do nějakého stavu. Jaké tyto stavy jsou, co od nich můžeme čekat si popíšeme v tomto článku. V předchozí části jsme popsali proces objednávky a víme tedy, že po vytvoření objednávky, je této nastaven nějaký stav. Tím je Čeká na platbu – pending. Tento stav je takový mezistavem, protože […]
Objednávka – adresy zákazníka
Další částí, jenž se v administraci objednávky zobrazuje, jsou fakturační adresa a doručovací adresa zákazníka. Rozdíl mezi adresami je nejen v tom, že se může jednat o různé adresy, ale i v tom, že fakturační adresa má navíc ve formuláři i email a telefon. Navíc je možné ve fakturační adrese změnit i platební metodu objednávky. […]