Webklient - tvorba www stránek Ostrava

[email protected]

Na maily odpovídáme denně

Klientský portál

Přidejte svůj dotaz/požadavek

+420 603 48 78 48

V pracovní dny od 9 do 16 h

On-line meeting

Naplánujte si ho podle sebe

Akce objednávky

Sdílení pomůže ostatním

Objednávku máme již vytvořenou a nyní se podíváme, co vše můžeme v administraci upravovat. Jako první se zaměříme na takzvané akce objednávky, které najdeme na pravé straně obrazovky, při editaci objednávky.

Tento dialog umožňuje vyvolat manuálně nějakou akci, která se jinak provádí automaticky, při změně stavu, nebo vytvoření objednávky.

Stačí vybrat konkrétní akci a kliknout na tlačítko s šipkou. Následuje provedení vybrané akce.

Akce objednávky je perfektní na manuální odeslání emailu objednávky, pokud zákazník tvrdí, že žádný nedostal.

Přestože z obrázku je zřejmé, jaké akce se provádějí, raději přidávám seznam:

  • Email Nová objednávka
  • Email Stornovaná objednávka
  • Email Zpracovávání objednávky
  • Email Vyřízená objednávka
  • Email zákaznický doklad
  • Resetování oprávnění ke stažení – toto je vhodné, pokud prodáváte virtuální produkty ke stažení a potřebujete zákazníkovi umožnit další stažení produktu

Existují pluginy a způsoby, jak vytvořit a přidat novou akci objednávky. Jedná se o výborný způsob, jak řešit nestandartní operace v rámci konkrétní objednávky.

Pokud máte u objednávky vytvořený vlastní emailovou notifikaci, můžete zde vytvořit možnost manuálního odeslání. Dovedu si to představit u produktů, jenž jsou vyráběny na míru a pořebujete mít možnost, jak informovat klienta, že je výrobek dostupný k vyzvednutí na pobočce eshopu.

Nápověda pro Woocommerce byla převzata z webu Vladislava Musílka – https://musilda.cz/woocommerce-navod/