Webklient - tvorba www stránek Ostrava

[email protected]

Na maily odpovídáme denně

Klientský portál

Přidejte svůj dotaz/požadavek

+420 603 48 78 48

V pracovní dny od 9 do 16 h

On-line meeting

Naplánujte si ho podle sebe

Poznámky objednávky + komunikace

Sdílení pomůže ostatním

Velmi výraznou položkou v administraci objednávky jsou takzvané poznámky objednávky, jenž se nachází v pravém sloupci, pod akcemi objednávky.

Poznámky objednávky nijak nesouvisí s poznámkou zákazníka, kterou vyplňuje na pokladně obchodu. Jedná se o záznamy, které si WooCommerce ukládá k objednávce, jako je například stav skladu, změna stavu objednávky a podobně.

Na konci celého sloupce, můžete vidět malý formulář, pro vložení vlastní poznámky:

Má ale dvě fukce. Soukromá poznám, vloží poznámku do tohoto seznamu, ale poznámka zákazníkovi, ta odešle emailovou notifikaci s vloženou informací:

Tento nástroj je perfektní pro komunikaci se zákazníkem, protože se tváří, jako email z eshopu.

Nápověda pro Woocommerce byla převzata z webu Vladislava Musílka – https://musilda.cz/woocommerce-navod/